Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
07 juli 2022 12:33
Del på Facebook
- Køyr mindre bil? Seriøst Trygve Slagsvold Vedum?, spør Frank Sve, Stortingsrepresentant for FrP. Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
- Køyr mindre bil? Seriøst Trygve Slagsvold Vedum?, spør Frank Sve, Stortingsrepresentant for FrP. Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kven i næringslivsfylket Møre og Romsdal kan finne på noko så inn i hampen greinalaust som å stemme Sp og såleis støtte Vedum sine skyhøge drivstoffprisar?

Aldri før har landet opplevd ei meir fullstendig handlingslamma regjering en det vi alle er vitner til no med Sp og Ap.

Annonse
Annonse

Distrikta blir knallhardt ramma av skyhøge drivstoffprisar og spesielt transport, bygg og anleggsbransjen sliter kraftig med bakgrunn i dette. Men også alt av næringsliv og folk flest blir ramma av dei vanvittige drivstoffprisane.

Svaret til finansminister Vedum som også er Sp-leiar er:

Køyr mindre bil!

Køyr mindre bil, er altså Vedum sin medisin.

Vedum håvar inn hundrevis av milliardar kroner til statskassa på grunn av skyhøge olje og gassprisar, og sender rekninga til det norske folket i form av skyhøge straum og drivstoffprisar.

Køyr mindre bil? Seriøst Trygve Slagsvold Vedum?

Skal transportnæringa, bygg og anleggsbransjen, alt av vårt næringsliv her i fylket som er totalt avhengig av å køyre bil for å kunne frakte varer inn og ut av fylket, køyre mindre?

Har det verkeleg rabla fullstendig for Senterpartiet sin leiar Vedum?

Skal vanlige folk som bur i distrikta slutte å køyre bil? Korleis kjem ein seg då på jobb, sender ungane i barnehagen, kjem seg til butikken osv. Her er ingen trikk, tog eller buss på kvart eit hushjørne, Trygve Slagsvold Vedum.

Det er rett og slett berre trist, trist å måtte sjå eit parti som Sp som tidligare har vore opptatt av distrikta er blitt forheksa i regjering og av finansdepartementet til å gløyme Norge nord for Sinsen.

Annonse
Annonse

Senterpartiet har ein partileiar Vedum som er landets finansminister, og som er totalt handlingslamma og kunne satt ned drivstoffavgiftene tvert utan konsekvens for norsk økonomi.

Einaste konsekvensen hadde vore mindre pengar i Vedum sin gedigne statspengebinge, og litt meir leveleg for bilistane, transport, bygg og anleggsbransjen i distrikts-Norge.

FrP har mange gongar i år fremma framlegg i Stortinget om å kutte heile drivstoffavgifta på 7 kroner for diesel og 8 kroner for bensin, men Sp, Ap og SV har stemt dette ned kvar gong.

– Kan ikkje kutte avgiftene, det er umulig med slik pengebruk og då får ein inflasjon og renteauke, seier Vedum.

Kva pengebruk ?

Kuttar ein avgifter brukar ein ikkje pengar, men kuttar litt av staten sine abnorme inntekter. Avgiftskutt er også inflasjonsdempande og vil verke positivt mot renteauke.

Lavare drivstoffprisar vil føre til at mengder av næringsliv ikkje behøver å auke prisane til sine kundar på grunn av skyhøge drivstoffkostnadar.

Men neida, Vedum set stille i Finansdepartementet og ser på at folk flest og næringslivet får drivstoffprisar på 27–28kr literen, og løfter ikkje ein finger.

Eg har spådd Sp under sperregrensa til ferien. Vedum og co er på svært god veg til dette.

Og, det er jaggu vel fortjent!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 23 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse