Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
26 juli 2022 12:11
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ni månadar etter Vedum og Støre tiltrådte, ser Støre-regjeringen ut som eit gedigent konkursbo. Regjeringa «for vanlige folk» har mislykka så totalt at den burde skiftast ut allereide no.

Begrepet «Sheriffen av Nottingham» har ikkje blitt mindre aktuelt for Støre og Vedum! – der Sp og Ap-regjeringa tar pengane frå det norske folk og næringslivet, og istaden fyller opp statskassa så pengebingen nesten revnar.

Annonse
Annonse

Ufattelig at det ikkje går ann å kutte drivstoffavgifta, Norge tar inn mange hundre milliard kr ekstra på grunn av skyhøge olje og gassprisar. Andre land kuttar drivstoffavgiftene men Vedum og Støre nektar!

Ufattelig at det ikkje går ann å innføre maxpris på strøm, staten håvar inn milliardar på milliardar og sender straumen ut av landet.
Vedum og Støre sender rekninga til vanlege folk og næringslivet!

Ufattelig at regjeringa ikkje kuttar matmomsen, matvareprisane går til himmels medan Vedum og Støre vasser i pengar etter ei overfylt statskasse.

Kva meiner du, burde det vore mulig å forlange nyvalg og kaste dagens regjering?

Annonse
Annonse

Eg meiner Norge trenger ei ny regjering, og det burde være mulig med nyvalg.

FrP har fremma framlegg på framlegg om å kutte avgifter.

Kutt av avgifter er inflasjonsdempande, og ville ført til lavare press på renta. Med lavare straum og drivstoffprisar ville ikkje næringslivet vore nødd til å auke prisane ut til kunden.

At matvareprisane også går til himmels, vitnar berre enda meir om ei regjering ute av kontroll.

Nei, Vedum og Støre må ut av regjeringskontora så raskt som råd, og DU som veljar kan hjelpe dei med dette i tida framover.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse