Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Fylkeskommunedirektøren foreslår massive kutt i ferjetilbodet i heile fylket frå neste år, samtidig lever fylkesadministrasjonen i sus og i dus og vassar i både pengar og unødvendige prosjekt.

Like sikkert som andre vårteikn, er framlegg frå Fylkeskommunedirektøren om betydelig rasering av viktige tjenestilbud for vanlige folk og næringslivet, når saka om strategi og rammer blir presentert for fylkestinget i juni mnd.

Annonse
Annonse

Fylkeskommunen skal ifølge forslaget gå med overskot både i 2024 og framover, likevel ynskjer ein å kutte 70 million kr innan ferjedrifta og rasering av samferdsel.

Denne gongen er forslaget å auke ferjetakstane på alle ferjesamband med ei takstsone samt brutale kutt i rutetilbodet. Fylkesvegane skal også kuttast brutalt, med dertil mindre vedlikehold.

Så langt dei siste fire åra har fylkeskommunen gått med over 900 mill kr i overskot, men det er tydeligvis ikkje nok, innbyggjarane og næringslivet skal flåast økonomisk av den Sp- og Ap-styrte fylkeskommunen.

Om denne gjengen på fylkeshuset har vore på kurs med Vedum og Støre veit ikkje eg, men dette er då blåkopi av regjeringa sin raseringspolitikk overfor vanlige folk og næringslivet sin økonomi.

FrP ligg ann til å kunne bli fylkets største parti også etter haustens valg.

Annonse
Annonse

FrP lover at ferjedrifta skal bestå utan kutt, og her er nok av områder som både bør og skal rasjonaliserast kraftig i fylkeskommunen.

Fylkeskommunen er til for å levere tjenester til folket og næringslivet, såleis må ein stille strenge krav til pengebruken i administrasjonen.

Det er på høg tid at det blir eit politisk skifte i fylkestinget, der eit sterkt FrP ilag med andre borgarlege parti kan setje fokus på å vidareutvikle viktige tjenester innan vidaregåande skule, samferdsel og for næringslivet.

Men, då må fylkesadministrasjonen slankest kraftig, effektiviserast og pengane nyttast til fornuftige primæroppgaver.

Kutt i ferjedrifta og auka ferjetakstar kan fylkeskommunedirektøren berre gløyme.

Dersom fylkeskommunedirektøren er så gira på å kutte, så kan ein starte med dette på fylkeshuset !

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøDu har framleis ikkje lest KS2 for Kjerringsundet.  Dei var usikre på om Aukra var kredittverdige fram til 2070, eller ...
@Geir Ole SætremyrFinansieringen av Kjerringsundet er ikke uavhengig av Møreaksen. Uten fastlandsforbindelse for Otrøya eller Gossen, så vil trafikken og bompengene bli ...
@Terje SundsbøØkonomisk uavhengig når der gjeld finansiering. Og, for å vere nøyaktig skal byggekostnaden dekkast av opplåning mot tilbakebetaling gjennom innkreving av ...
@Geir Ole SætremyrDu sier at Kjerringsundet har felles byggeledelse med Møreaksen, og kan ikke bygges uten tunnelmassen fra Møreaksen. Hvordan kan du ...
@Terje SundsbøJa, der er eigen KS2 for Kjerringsundsambandet. Datert 2022 basert på 2021 prisar. Totalkostnad 4,9 mrd. Eigen økonomi, men med ...
@Geir Ole SætremyrMener du det er en egen KS2 for Kjerringsundet, og at dette prosjektet bygges uten resten av fjordkryssingen på Møreaksen?
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse