Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
NTB
Artikkel
NTB
08 november 2022 11:30
Del på Facebook
1,93 millioner passasjerer reiste med SAS i oktober. Arkivfoto: Annika Byrde / NTB
1,93 millioner passasjerer reiste med SAS i oktober. Arkivfoto: Annika Byrde / NTB
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

I oktober reiste 1,93 millioner passasjerer med SAS. Det er en økning på cirka 38 prosent sammenlignet med oktober i fjor.

– Vi er glade for at vi hadde nesten to millioner passasjerer som har fløyet med oss i oktober. Det er et sunt antall til tross for et utfordrende makroøkonomisk miljø, sier administrerende direktør i Scandinavian Airlines (SAS), Anko Van der Werff, i en pressemelding.

Kapasiteten i SAS økte med om lag 41 prosent sammenlignet med samme periode i fjor.

Det totale antallet passasjerer har gått ned med tre prosent sammenlignet med september i år, samtidig som kapasiteten økte med en prosent.

(©NTB)

Annonse
Annonse

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøEg har tidlegare sagt at Kjerringsundsambandet ikkje blir realisert utan bru over Julsundet. Dersom ikkje vil sambandet ende på Sundsbøen ...
@Geir Ole SætremyrDa har du endelig erkjent at Kjerringsundet ikke er uavhengig av Møreaksen, men faktisk avhengig av Møreaksen. Og at fastlandssambandene ...
@Terje SundsbøDu har framleis ikkje lest KS2 for Kjerringsundet.  Dei var usikre på om Aukra var kredittverdige fram til 2070, eller ...
@Geir Ole SætremyrFinansieringen av Kjerringsundet er ikke uavhengig av Møreaksen. Uten fastlandsforbindelse for Otrøya eller Gossen, så vil trafikken og bompengene bli ...
@Terje SundsbøØkonomisk uavhengig når der gjeld finansiering. Og, for å vere nøyaktig skal byggekostnaden dekkast av opplåning mot tilbakebetaling gjennom innkreving av ...
@Geir Ole SætremyrDu sier at Kjerringsundet har felles byggeledelse med Møreaksen, og kan ikke bygges uten tunnelmassen fra Møreaksen. Hvordan kan du ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse