Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
03 april 2021 12:48
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Tidenes dyraste undersjøiske gigantprosjekt skal liksom byggjast utan at vegtraseen verken på Vestnessida eller frå Julsundet, gjennom og forbi Molde, knapt nok er på teiknebrettet.

Dersom ikkje nokon ansvarlige i Vegdirektoratet eller Samferdselsdepartementet stoppar denne dårlige «parodien» kan dette bli ei gedigen nasjonal skandale.

I Molde krangler Ordføraren med eit fleirtal i bystyret, om vegtraseen gjennom og forbi Molde by, ordføraren er djupt vonbroten fordi bypakken i Molde er skrota, ein bypakke kun han og Helge Orten har hatt trua på.

Når ein ser framgangsmåten til Høgre med Orten og Molde ordførar i spissen ang bypakkenederlaget i Molde, forstår absolutt alle korleis dei har klart å lure Erna til å legge Møreaksen inn i NTP.

Valget til hausten kan stoppe denne dårlege Møreaksen parodien» der det ser ut til at FrP igjen kjem på vippen på borgarleg side.

Dersom Høgre har tenkt å vere i nærheita av styrande posisjon i Stortinget, er FrP nøkkelen for dette, men utan Møreaksen!

Vår Stortingsgruppe har klart og tydelig slått fast at Nye Veier as skal få ansvaret for strekninga Ålesund til Molde og vidare til Innlandet grense.

Nye Veier as bygger billigare, milevis raskare, og med ny og miljøretta teknologi, noko Statens vegvesen har abdisert på for lengst.

Nye Veier as vil gjere det som sjølvsagt er logikk, nemleg bygge vegsystema på land fyrst, frå Ålesund til Vestnes og vidare til Bjorli.

Då vert trafikkgrunnlaget tilstrekkeleg nok til å bygge og sette trafikk på eit fjordkryssingsprosjekt over Romsdalsfjorden, der eg er rimeleg sikker på at Møreaksen alternativet vert skrota, og Romsdalsaksen eller ferjer kvart 15 min blir valgt.

Eg har tidligare meint at Riksrevisjonen burde tatt fatt i korleis Møreaksen har blitt til, habilitet og roller spesielt.

Prosessen har vorte pressa igjennom med totalt manglande vilje til forsvarleg konseptvalgsutgreiing med reelle alternativ til Møreaksen, og med kritikkverdige roller og prosessar.

Når 25–35.000.000.000 kr av skattebetalarane sine pengar skal brukast, kan ikkje ein parodi av eit vegprosjekt berre få ture fram.

Ein ting kan eg love, og det er at kjem eg på Stortinget etter valget til hausten, kjem eg til å gjere det eg kan der for å skrote, skrinlegge, og fjerne Møreaksen, og jobbe aktivt for fjordkryssing over Romsdalsfjorden anten via Romsdalsaksen eller eit utvida døgnåpent og forbetra ferjetilbod.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 3 år siden
    Det er flott å se at Frank Sve (Frp) mener at Nye Veier bygger raskt og billig – det skulle tilsi at utbyggingen av Eksportveien gjennom Romsdalen skjer ganske snart.

    Skattebetalerne har ikke vært så kritiske til Møreaksen som Frp fremstiller det som, med unntak av noen få på Sunnmøre som ønsker å stoppe fergefri kryssing av Romsdalsfjorden. Kanskje noe for Riksrevisjonen det også?

    Det er lite trolig at Frank Sve (Frp), om han blir valgt inn på Stortinget, vil komme noen vei i sitt korstog om å stoppe Møreaksen, som han tidligere var for. Det er fortsatt et solid flertall for Møreaksen, slik også flere framtredende politikere fra Frp har markert.

    Det er kun Frp, Sv, Rødt og MDG som er for Romsdalsaksen, det er ikke noe flertall. Flertallet i Fylkestinget har også valgt Møreaksen. De som husker litt mer enn Fank Sve vet at Romsdalsaksen er forkastet, av TO samferdselsministre:

    https://www.rbnett.no/incoming/article11235695.ece?fbclid=IwAR2lcJt9guFEgzOg19Uohe_dYFPZd9lfKZDeVsGPH5uoHOxRZ7-S6f0ifOk

    https://www.rbnett.no/nyheter/2021/03/19/%E2%80%93-Tras%C3%A9valget-er-tatt-23683985.ece



    Det er stor oppslutning om Møreaksen:

    «NHO Møre og Romsdal, Romsdal regionråd og Sunnmøre regionråd er veldig glad for satsingane som kom fram i nasjonal transportplan i dag. Mellom anna utbetring av E136 i Romsdalen, og snarleg igangsetting av E39 Ålesund-Molde, med ferjefri fjordkryssing, betyr at fylket står godt rusta til å sikre noverande og framtidige arbeidsplassar, heiter det i ei felles pressemelding frå dei.»

    https://www.nrk.no/mr/jubeldag-for-more-og-romsdal--1.15425434
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Ronny Osvoll · 2 år siden
      @Terje Sundsbø Det er ikke bare noen få på Sunnmøre som er imot Møreaksen. Facebook gruppa MUM (starta i Molde) har over 11000 medlemmer, og de fleste fra Romsdal.

      HVOR ER MuM-MEDLEMMENE BOSATT?
      VANLIGSTE STEDER:
      Molde 1 726
      Kristiansund 1 585
      Ålesund 968
      Vestnes 310
      Averøy 261
      Oslo 195
      Åndalsnes 172
      Trondheim 134
      Stranda 127
      Frei 127

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrMener du at ÅDT som SVV opererer med er feil? Blir det ikke behov for å utvide Ålesundstunnelene?På Sunnmøre vil ...
Terje Sundsbø 16 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrTror du det blir enda en KS2-analyse for trinn 1 på Møreaksen? Hvorfor?Lureriet er å forsøke å fremstille det som ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøKorlebis vi bompengeproposisjonen sjå ut, og evt ny KS2?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøOppslaget er knytt til konsekvensen av auka ÅDT i Ålesundstunellane. Og det er SVV som har gitt analysen.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse