Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
19 april 2021 20:00
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kven har kome på at 2300 bilar over Romsdalsfjorden er navlen her i fylket, når resten av fylket står i stampe.

Blindheim–Breivika har døgntrafikk (ÅDT) på heile 30.000 bilar, berre Veibustkrysset i Sula 12.000 bilar i døgnet, og her lyftar verken Høgre, Sp, Ap eller Statens vegvesen ein finger.

Breivika–Digerneset også 12.000 bilar i døgnet likeså på innfartsvegen til Kristiansund, men lokalvegen til Midsund og Aukra samt eit «privat» monument for Orten er viktigast, rett og slett ubegripelig!

Når næringsaktører blir styrt av Romsdal regionsråd, er dette akkurat slik denne gjengen har operert heile tida, Dahl og co har prestert å skubbe ordførarane også på Sunnmøre føre seg, samtidig som dei ikkje forstod kva som skjedde.

Sunnmøre, E136 og Nordmøre blør, biltrafikken i titusenvis pr. dag står i stampe, medan «rundlurte» ordførarar sender pengane og prioriteringene til Møreaksen, ei fjordkryssing som pr. dato har døgntrafikk på 2300 bilar.

Lytt til Per Waagan som burde ha erfaring på våre vegar gjennom eit langt transportliv, som klart og tydelig viser til at Møreaksen bør utsetjast i 100 år, og heller byggje vegane folket og næringslivet har behovet for, PÅ LAND!

Forklar meg Helge Orten,

  • kvifor er 2300 bilar i døgnet over Romsdalsfjorden, viktigare enn 30.000 bilar pr dag på Blindheim–Breivika?
  • kvifor er ein gedigen omveg, snart 400 m under fjorden og igjennom Molde, viktigare enn rask realisering av heile E136?
  • kvifor er eit prosjekt Møreaksen til 25–35 milliard kr, som store delar av fylket er imot, prioritert før ALLE prosjekt på Nordmøre?

Forklar meg dette?

Sunnmøre, E136 og Nordmøre blør, og fylket sine innbyggjarar og næringsliv har blitt rundlurt.

Du, kan i valget til hausten gjere noko med dette, og stemme FrP som ynskjer eit billigare, tryggare og meir miljømessig prosjekt over Romsdalsfjorden eller fortsatt ferjer, og prioritering av vegbygging på land fyrst i heile fylket.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Lama Vik · 3 år siden
    Heier du på stagnasjon, stillstand og forgubbing? Stem Frank og FRP- han vil stoppe ALT av samferdsel i fylket!
    - E39 Møreaksen
    - Bypakke Kristiansund
    - Bypakke Ålesund
    - Bypakke Molde
    Dersom Frank fikk spole tida tilbake ville han også ha stoppa Krifast, Atlanterhavstunnellen og Atlanterhavsvegen.
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Lama Vik · 3 år siden
      @Lama Vik Glemte at Frank også vil droppe operaen i KSU.
    • Denne kommentaren er avpublisert.
      Espen Heitmann · 3 år siden
      @Lama Vik At noen vil stoppe bypakkene så lenge den økonomiske belastningen pålegges bilistene står det respekt av, Møreaksen er ett rent prestisjeprosjekt som koster mer enn det smaker, hva du antar Sve mener om ferdige prosjekter betyr lite.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 3 år siden
    Det er imponerende tallsammenligninger Frank Sve (Frp) foretar. Han sammenligner et fergesamband, som er stengt mesteparten av tiden, mot døgnåpne veier. 
    Hvor tror dere trafikken er størst?

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse