Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
21 september 2022 10:39
Del på Facebook
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når Sp sine fremste tillitsvalgte på inn og utpust støttar galskapens akse Møreaksen stikk i strid med folkeviljen, burde det åpenbart ryddast opp.

Men, det ser ut til at Sp har ein eller anna plan for «sjølvutslettelse» når dei også nasjonalt gjer det dei kan for å øydeleggje distrikta og næringsfylka.

Annonse
Annonse

Med sin partileiar Vedum som finansminister går drivstoffprisane til himmels, straumprisane likeså, skattar og avgifter skal aukast, og kutt og nedeskalering av samferdselsbygging ser ut til å være eit mål.

Sp og Ap sin politikk rammar næringsfylket Møre og Romsdal brutalt, og det er totalt ufattelig at dette faktisk skjer.

Så er det ikkje berre «Møreaksenforkjemparen» Geir Inge Lien i Møre og Romsdal Sp som tydelegvis hardnakka arbeidar mot snarleg å nå sperregrensa, men dette ser vi også i fleire Sp-kommunar her i fylket.

Rasering av eldreomsorg, pleie og omsorg ser også ut til å være eit mål i Sp i fleire kommunar.

Geir Inge Lien hevdar dei skal satse omfattande på E136 frå Ålesund til Bjorli.

Annonse
Annonse

Vi forventar då at statsbudsjettet som no snart blir lagt fram, viser kraftig auka rammer til Nye veier as for E136 Vestnes til Bjorli, og at der ligger milliardløyvingar til E136 Ålesund–Vestnes.

Vi får vente og sjå kva statsbudsjettet viser, men eg reknar med at Lien sine utsagn og lovnadar, berre er enda eit grep for å føre Sp enda nærare sperregrensa ved at dette også sannsynlegvis berre blir enda ein gedigen bløff.

Men, vi får følge med på statsbudsjettet.

Galskapens akse, Møreaksen, havner sjølvsagt i ei skuffe, og all fokuser må no rettast mot auka prioritering og løyvingar til E136 Ålesund–Bjorli, og på mange andre viktige vegprosjekt rundt omkring i heile fylket.

Vi i FrP vil fortsette å gjere det vi kan for å kutte drivstoffavgiftene, og sørge for meir kraftproduksjon og forutsigbare lave straumprisar.

Dette er det viktigaste no for å sikre arbeidsplassar til folk flest og såleis sikre hus og heim i heile Møre og Romsdal.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse