Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
12 januar 2023 10:05
Del på Facebook
NorSea Vestbase på Nordlandet i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
NorSea Vestbase på Nordlandet i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Vist er både Sp og Ap greinalause med sine rekordar i skattar og avgifter, skyhøge straum, mat og drivstofforisar, men jaggu er ikkje Høgre noko betre.

Høgre ynskjer høgare drivstoffprisar, noko som rammar næringslivet i heile Møre og Romsdal brutalt.

Annonse
Annonse

I næringsfylke nr. 1 Møre og Romsdal, vert ein vitner til at Høgre framstår like næringsfiendtlig som regjeringa og SV.

Faktisk er Høgre værre enn Sp og Ap ang. drivstofforisar, der Høgre i realiteten vil auke drivstoffprisane som frå før er skyhøge.

I Møre og Romsdal rammar drivstofforisane brutalt næringslivet.

Transport, bygg og anleggsbransjen er i kneståande pga skyhøge drivstoffprisar. Det same er sjølvsagt fiskerinæringa, som blir ramma brutalt av skyhøge drivstofforisar.

Og, Høgre vil ha enda høgare drivstoffprisar?

Kva er det dei held på med? Er det verkeleg mulig å drive ein så næringsfiendtlig politikk?

Høgre seiler høgt på målingane nasjonalt, men her i Møre og Romsdal har heldigvis befolkninga avslørt Høgre for lengst.

Høgre ynskjer Møreaksen som folket ikkje vil ha, og no når Høgre tek opp kampen mot Sp og Ap om å skaffe dyrast mulig drivstoff, vil nok Høgre synke ytterlegare på målingane her i fylket.

Annonse
Annonse

Kvifor Høgre er høgt på målingane sentralt forstår vi lite av, ikkje eit parti snakkar meir om klima og miljøhysteriet, meir vindmøller, Møreaksen, dyrare drivstoff og skyhøge skattar.

Forstå det den som kan, når Møre og Romsdal fylke må kutte 280 mill kr i ferjedrifta og busstilbudet pga dei skyhøge drivstoffkostnadene, så vil altså Høgre ha det værre?

Ikkje rart Høgre vil kutte gratis ferjer, for næringslivet og folk flest i næringsfylket Møre og Romsdal skal nok måtte betale for Høgre sitt klimahysteri.

Utan arbeidsplassar og eit sterkt næringsliv i Møre og Romsdal, vil enda fleire få det knalltøft i åra som kjem.

FrP ynskjer kutt i drivstoffavgiftene, som sjølvsagt vil føre til mindre press på inflasjonen, og betre situasjonen betraktelig for det meste av næringslivet.

I Møre og Romsdal går vi til valg for eit skifte av fylkesordførar, til ein fylkesordførar frå FrP som kan prioritere og kutte i byråkratiet på Molde.

Fylkeskommunen esar ut, og pengane blir brukt på dyre prosjekt og administrasjon istaden for betre ferjer, vidaregåande skular og busstilbud.

Så får vi håpe at Høgre kjem seg ut av skatte og avgiftsfolden til regjeringspartia, og sørger for eit skifte her i fylket til hausten.

Skal det bli reell endring er det kun FrP som fortsatt største parti her i fylket som kan sørge for.

Men, då må Høgre slutte å «dilte» etter regjeringa og slutte med konkurransen om høgast mulig drivstoffprisar, skattar og avgifter.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse