Annonse
KSU – Vipps – desktop
Hans Olav Myklebust, Fylkestingsmedlem Fremskrittspartiet
Ytring
Hans Olav Myklebust, Fylkestingsmedlem Fremskrittspartiet
17 februar 2023 10:13
Del på Facebook
«Grip» i sambandet Seivika–Tømmervåg. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
«Grip» i sambandet Seivika–Tømmervåg. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ap/Sp-regjeringa har kutta overføringane til kystfylka i statsbudsjettet for 2023. Den same regjeringa har sett ned eit utval som foreslår å flytte ytterlegare nesten 200 millionar frå Møre og Romsdal til innlandsfylka.

Kva gjer fleirtalet i fylkestinget som følgje av nasjonal politikk?

Jau dei kuttar i samferdsel. Berre på ferjedrifta er det kutta 24,1 millionar i årets budsjett.

Fleirtalet i fylkestinget, med Ap og Sp i spissen, kuttar i ferjetilbodet over heile fylket.

Desse sambanda får redusert tilbod og kutt i avgangane i 2023:

  • Hareid–Sulesund
  • Magerholm–Sykkylven
  • Eidsdal–Linge
  • Seivika–Tømmervåg
  • Solholmen–Mordalsvågen
  • Aukra–Hollingsholmen
  • Åfarnes–Sølsnes
  • Larsnes–Åram–Voksa–Kvamsøya
  • Brattvåg–Dryna

Denne nedbygginga av ferjetilboda må stansast og reverserast.

Kva meir som skal kuttast innan samferdsle, kan ein lure på, fleirtalet held korta førebels tett til brystet.

Annonse
Annonse

Kommunikasjonar som veg og ferje må prioriterast, ikkje nedprioriterast. Sjølv i strammare tider er det mogleg å prioritere betre kommunikasjonar. Det er vilje til å prioritere det kjem an på.

Innbyggarar og næringsliv i fylket vårt er heilt avhengig av gode ferjetilbod og gode vegar.

Gratis ferje er fint, og kutt i ferjetakstane har vore naudsynt. Men det viktigaste er at ferja går når folk og næringsliv treng ho.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 19 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har fått med meg alt, også at du konstruerer di eiga kuvøse for å dyrke agendaen din.Ja, eg har ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu har ennå ikke fått med deg at jeg diskuterer KS2-rapporten, og utsagnene fra den? Referansegrunnlaget er like usikkert i KS2-rapporten ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDersom du har følgt med I timen har eg sitert frå dokumentet som SVV presenterte i oppstartsmøtet med skisse til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrHvis det er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene fra SVV, så gjelder jo det samme også for KS2-rapporten. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøKS2 rapporten uttaler eksplisitt at der er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene frå SVV som ligg til grunn ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu tar fullstendig feil. Møreaksen i sin nåværende form er svært meningsfull. Derfor vil Høyre gjeninnføre E39 Vik-Molde i NTP. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse