Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
«Grip» i sambandet Seivika–Tømmervåg. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
«Grip» i sambandet Seivika–Tømmervåg. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ap/Sp-regjeringa har kutta overføringane til kystfylka i statsbudsjettet for 2023. Den same regjeringa har sett ned eit utval som foreslår å flytte ytterlegare nesten 200 millionar frå Møre og Romsdal til innlandsfylka.

Kva gjer fleirtalet i fylkestinget som følgje av nasjonal politikk?

Jau dei kuttar i samferdsel. Berre på ferjedrifta er det kutta 24,1 millionar i årets budsjett.

Fleirtalet i fylkestinget, med Ap og Sp i spissen, kuttar i ferjetilbodet over heile fylket.

Desse sambanda får redusert tilbod og kutt i avgangane i 2023:

  • Hareid–Sulesund
  • Magerholm–Sykkylven
  • Eidsdal–Linge
  • Seivika–Tømmervåg
  • Solholmen–Mordalsvågen
  • Aukra–Hollingsholmen
  • Åfarnes–Sølsnes
  • Larsnes–Åram–Voksa–Kvamsøya
  • Brattvåg–Dryna

Denne nedbygginga av ferjetilboda må stansast og reverserast.

Kva meir som skal kuttast innan samferdsle, kan ein lure på, fleirtalet held korta førebels tett til brystet.

Annonse
Annonse

Kommunikasjonar som veg og ferje må prioriterast, ikkje nedprioriterast. Sjølv i strammare tider er det mogleg å prioritere betre kommunikasjonar. Det er vilje til å prioritere det kjem an på.

Innbyggarar og næringsliv i fylket vårt er heilt avhengig av gode ferjetilbod og gode vegar.

Gratis ferje er fint, og kutt i ferjetakstane har vore naudsynt. Men det viktigaste er at ferja går når folk og næringsliv treng ho.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrMener du at ÅDT som SVV opererer med er feil? Blir det ikke behov for å utvide Ålesundstunnelene?På Sunnmøre vil ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Geir Ole SætremyrTror du det blir enda en KS2-analyse for trinn 1 på Møreaksen? Hvorfor?Lureriet er å forsøke å fremstille det som ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøKorlebis vi bompengeproposisjonen sjå ut, og evt ny KS2?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøOppslaget er knytt til konsekvensen av auka ÅDT i Ålesundstunellane. Og det er SVV som har gitt analysen.
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse