Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ein 10.390 meter undersjøisk eit-løps tunell ned på meir enn 200 meter under fjorden er både farleg og ikkje minst miljømessig forkastelig.

Ein bilbrann i denne svært lange undersjøisk tunellen vil være ei alvorleg brannfelle, og kan medføre ei katastrofe. Når det overhode ikkje er nødvendig å bygge djupe undersjøiske tunellar, ja så bygg ein slett ikkje dette.

Annonse
Annonse

For kryssing av Todalsfjorden er det planlagt kort tunell og bru samt veg i dagen. Oppfattar at protest frå sentrale politikarar med muligens egeninteresse har ført til at nye heilt unødvendige rundar har blitt gjennomført for dette prosjektet.

Flytebru kan også være eit alternativ, men då plassert slik at dette ikkje rammar bebyggelse osv. Kostnaden som er framført ang. flytebru kan overhode ikkje være reell, dette opp imot samanliknande tall frå andre prosjekt som er planlagt.

At flytebruer og andre oversjøiske alternativ har fått fargen «rødt» ang sikkerheita, medan den over 10 km lange og over 200 m djupe undersjøisk tunellen har blitt «grønn», er rett og slett kompetanseløyse, og verkar for meg nærmast som bevist grov feilinformasjon.

Ei så slett saksutgreiing som Fylkeskommunedirektøren har lagt fram ang denne saka til planutvalget i fylket, har eg ikkje opplevd i mine snart 20 år i fylkestinget.

Annonse
Annonse

Dersom fleirtalet i fylket med Sp, Ap og Høgre finn på å gå for dette, forstår eg verkeleg kvifor desse partia også ynskjer det greinalause Møreaksen prosjektet.

Bygg over sjøen, når ein faktisk har muligheita til dette, bygg for framtida gjeldande både sikkerheita og miljø.

Det er ikkje berre byggjekostnadane som betyr noko, men dei årlege vedlikeholdskostnadane er også svært viktig.

Slike djupe undersjøiske tunellar er betydeleg dyre i årleg drift, og vil også stå for svært store miljøutslipp.

Todalsfjordbrua derimot, vil bli eit fantastisk turistlandemerke, ein over 10 km djup undersjøisk tunell ned på over 200 m djup, vil berre bli eit svart, farlig og eit miljøfiendtlig prosjekt.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Helge Orten (H) bekrefter at Fergefri E39 og Møreaksen skal framskyndes i NTP ved et regjeringsskifte neste år. Frp har ...
Hans-Peter Kaaresen 5 timer siden Er Møreaksen vegen til valgseier for Høyre?
Helge Orten og Høyre sender partiet ned mot bunnivå ved neste valg.  Godt hjulpet av Torgeir Dahl og Erna Solberg.
Takk for at du deler fra en opprivende episode og du har mer enn 100% rett, helseforetaket har ingen problem ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Terje SundsbøDet er interessant å lese dei forskjellige parti sine kommentarer i Transport- og kommunikasjonskomiteen si behandling av NTP. Det gir eit ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Rolf Erik PedersenDe demokratiske prosessene har i valg på valg gitt flertall for de partier som er for Møreaksen. Derfor er Møreaksen ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Når utredninger er systematisk feil
@Rolf Erik PedersenPengene til Møreaksen bevilges over statsbudsjettet, pengene er øremerket dette prosjektet og er ikke en pott til fri disposisjon for ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse