Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
04 januar 2019 13:33
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Arbeidet med ferjefri E-39, har pågått med planlegging i fleire år her i fylket.

I Møre og Romsdal har vi tre fjordkryssingsprosjekt på E-39, Halsafjordkryssinga, Hafast og kryssing av Romsdalsfjorden.

Både på Hafast og Halsafjordkryssinga er ulike miljømessige brualternativ lagt til grunn, derimot fortsetter Møreaksen med sin gigant undersjøiske tunell på 16 km og 400 m under fjorden.

Ang kryssing av Romsdalsfjorden ynskjer FrP å få utreda flytebruer både på Møreaksen og utreda Romsdalsaksen.

Dagens regjering har klart og tydeleg slått fast i regjeringserklæringa, at samferdselsutbygginga her i landet, skal byggjast
«smartare, billigare, tryggare og med ny miljøteknologi»

Det er liten tvil om at fjordkryssingsprosjekt i framtida, må gjennomførast med ny miljøteknologi som kan måle seg opp mot fortsatt ferjer med null og lågutslippsfartøy.
Djupe undersjøiske tunellar er såleis rimeleg sikkert noko som høyrer fortida til, og vil ikkje stette dagens og framtidas miljøkrav.

Vegdirektoratet har også sett igang ei ny utgreiing ang kost nytte for ulike fjordkryssingsprosjekt, kontra fortsatt ferje med null og lågutslippsfartøy samt høgare frekvens.

Halsafjordkryssinga er etter midt skjønn eit svært godt prosjekt som eigen pilot for ny, smart, trygg, og miljømessig bruteknologi.

Prosjektet er svært viktig for vårt fylke, som hovudstamvegen ut av fylket mot Trøndelag.

Prosjektet bør snarast råd hekte seg på arbeidet som skjer i STVV i samband med prosjektet for kryssing av Bjørnafjorden i Nye Vestland fylke.

Kryssinga av Bjørnafjorden skal skje med ei over 5 km lang flytebru, firefelts, med skipspasasje, som er anslått vesentlig rimeligste enn andre alternativ.

Halsafjordkryssinga er eit innovativt prosjekt, der både ny og framtidsretta teknologi kan skapast for framtida.

FrP vil fylgje opp dette prosjektet opp mot vår regjering, og forsøke å kunne bidra til at prosjektet kan gjennomførast som nasjonal bru pilot.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Hans-Peter Kaaresen 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnFøyer seg inn i en lang rekke av tilsvarende........."Pompel og Pilt" fortsetter som bidragsytere i underholdningsbransjen.  Teoriene deres er det ...
Anne Mari Sandshamn 16 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
Rasmuss >Rassmussen og Terje Sundsbø påstår følgende sitat, kopiert direkte fra leserinnlegg : " Det finnes flere ferdige fergeavløsningsprosjekter både ...
Geir Ole Sætremyr 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette intervjuet med TØI-forskar Aud Tennøy skildrer mange av dei tiltaka som må til for å nå klimamåla https://www.energiogklima.no/to-grader/ekspertintervju/fire-ting-vi-ma-slutte-med-hvis-vi-skal-na-klimamalene
Espen Heitmann 21 timer siden Meir norsk mat i fylkeskommunen
Nå er det vel liten tvil om at Dordi har ett selektivt forhold til fakta, jeg vil bare minne om ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøHer er kontaktinformasjonhttps://naturvernforbundet.no/ansatte/holger-schlaupitz/
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse