Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Det er berre tull, seier Ap ordføraren Eva Vinje Aurdal i Ålesund, om protestane og kampen mot vindmøller på Haramsfjellet.

Det er rett og slett pinleg og faktisk tenderer det mot forsøk på politisk svindel, det vi har opplevd av Ap og spesielt fylkesordførar Torve i dei siste vekene.

Vi veit alle kva ordføraren i Ålesund, fylkesordførar Torve, og Ap her i fylket har bedrevet med den siste tida – arbeidd aktivt inn mot sine to Stortingsrepresentantar Bjørdal og Botn, for at Ap skulle stemme imot framlegget frå FrP med krav om STOPP av vindmølleutbygginga på Haramsfjellet.

Dette medførte at Ap med Støre i spissen sikra fleirtalet ilag med regjeringspartia Høgre, KrF og Venstre, slik at saka vert skubba ut i tid til etter utbygginga sikkert er ferdig og Haramsfjellet rasert!

Samtidig har Torve og Aurdal og andre i Ap forsøkt å dobbeltkommunisere i eit forsøk på å «lure» innbyggjarane til å tru at dei var imot utbygginga på Haramsfjellet.

Dette tenderer til politisk svindel, forsøke å lure sine innbyggjarar til å tru at dei arbeidar for Stopp av vindkraftutbygginga på Haramsfjellet, når realiteten er det rake motsatte - skam dokke Møre og Romsdal Ap, Aurdal og Torve, lureri i politikken kler dokke slett ikkje.

Enda verre blir det at vår neste fylkesmann i Møre og Romsdal, Else May Botn som no set på Stortinget for Ap, oppfører seg slik mot innbyggjarane her i fylket.

Dette er innbyggjarane som ho faktisk skal tjene i år framover, som ho rett og slett ikkje lyttar til.

Dette her er berre aldeles greinalaust!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til #614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 16 timer siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrDu tar feil igjen. I din referanse til tallet 1200 sier SVV: «Etter at ny E39 Ørskogfjellet- Vik er ferdig utbygd ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg har aldri snakka om 2050. Det er eit virvar i di boble.Prosentrekning kan eg.Kor unison stemninga er når pengene ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrTidligere har du vist til SVV sin Planbeskrivelse E39 Ørskogfjellet-Vik, og henvist til tallet 1200 som reduksjonen i trafikken ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøÅDT på Ørskogfjellet i vurderingsåret 2021 er ca. 4200 iflg. SVV. Av dette er ein andel på 1200 forventa å ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrJeg registrerer at Naturvernforbundet fortsatt mener at siden trafikken på dagens E39 gjennom Skorgedalen blir redusert med 1200 ÅDT i ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse