Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
30 oktober 2022 12:54
Del på Facebook
Hengebrua på den planlagte kryssingen av E39 Romsdalsfjorden over Julsundet sett mot Julbøen. Illustrasjon: Rambøll/Statens vegvesen
Hengebrua på den planlagte kryssingen av E39 Romsdalsfjorden over Julsundet sett mot Julbøen. Illustrasjon: Rambøll/Statens vegvesen
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

78 millionar kroner har Statens vegvesen urettvis brukt i år til planlegging av Møreaksen, som verken regjering eller andre har prioritert.

Resten av Møre og Romsdal står der med hua i hånda og er vitner til at nokre få har bestemt å bruke mange titals millionar kr, på eit vegprosjekt folket ikkje vil ha.

Kvar kjem desse titals millionar kr frå i Statens vegvesen, og kven har gjeve dei løyve til å forbruke dette når Møreaksen er milevis frå å kunne bli realisert?

Statsbudsjettet frå regjeringa viser dette. Dei 6 store veiprosjekta her i Norge er teke ut og blir ikkje videreført. Dette er prosjekt til samla mange titals milliard kr.

I statsbudsjettet for 2022 blei det sett av midlar til førebuande arbeid for sikre at fleire prosjekt i Nasjonal transportplan 2022-2033 kunne bli klare for anleggsstart. Dette gjaldt:

  •  E6 Megården-Mørsvikbotn i Nordland
  • E16 Hylland-Slæen i Vestland
  • Fellesprosjektet Vossebana/E16 Arna- Stanghelle i Vestland
  • E134 Røldal-Seljestad i Vestland
  • E134 Saggrenda-Elgsjø i Viken E134 Oslofjordforbindelsen, fase to i Viken.

Med regjeringas budsjettforslag ligg det ikkje an til at nokre av desse vil bli starta opp i 2023. Såleis er det slått fast ein gong for alle at Møreaksen er skubba langt ut i kulden, svært langt og vil ikkje kunne kome i nokon som helst realistisk posisjon på mange tiår fram i tid.

Kven har gjeve Statens vegvesen region Midt løyve til å vere ein «stat i staten» som verken bryr seg om regjeringa eller realisme?

Det er verkeleg på tide at nokon med nødvendig mynde begynner å ettergår Statens vegvesen region midt sin vanvittige pengebruk. 

Møreaksen er og blir skrinlagt, då må resten av Møre og Romsdal snart bli både sett og prioritert. Livsfarlige vegstrekningar med mengder av ulykker må prioriterast.

E39 Veibust–Blindheimstunellen–Moa er døme på eit slikt prosjekt, og mengder med andre viktige vegar her i fylket.

Historia vil vise galskapen ikring Møreaksen, og korleis det var mulig å kaste vekk fleire hundre millionar kr, mange år med planlegging på eit totalt dødfødt prosjekt,

Eit prosjekt folket ikkje ville ha, men som ein «stat i staten» ville gjennomføre likevel !

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Anne Mari Sandshamn · 2 år siden
    Enda et saklig, oppklarende og forståelig innlegg fraFrank Sve.

    Det er viktig at alle fakta (les: det som kan dokumenteres, les regjeringsplan bl.anna ) gjentas ofte. Mange av motstandere sine kommentarene under Frank Sve innlegg, viser helt klart at det er en stor mangel på nettopp det. Takk igjen for et godt og velformulert innlegg Frank Sve. 

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 23 timer siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Hvor lenge kan motstanderne av Møreaksen skjule kostnadene med fortsatt ferge? "Når fergene avløses av Møreaksen frigis enorme mengder strøm, ...
Terje Sundsbø 23 timer siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasFakta er bedre enn fabler, spesielt i diskusjoner om samferdsel. Dine metaforer om elefanter kommer vi ingen vei med. Spesielt ...
Arne Almaas 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Terje SundsbøDet eneste jeg ønsker å kommentere er at det ikke er vits i å kommentere dialogene du og RR har ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasKommentarfeltet benyttes til å diskutere momenter til artikkelen, ikke til å presentere nyheter. Hva er det i artikkelen du ønsker å ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Høyre prioriterer Fergefri E39 Møreaksen: https://www.smp.no/meninger/leserinnlegg/i/8qxqed/hoeyres-prioriteringer-i-nasjonal-transportplanEr det noen privatpraktiserende fogderipolitikere i Høyre Møre og Romsdal som våger å tale Erna ...
Arne Almaas 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Monologer er vel ikke nyheter TS ? Da kan du vel heller skrive dagbok for deg selv. 
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse