Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
04 november 2022 13:39
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll / Statens vegvesen
Illustrasjon: Rambøll / Statens vegvesen
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kvar gong Rasmus Rasmussen skriver innlegg i media, stiger FrP på målingane og i valg.

Tusen hjertelig takk for bidraget, og folk flest setter verkeleg pris på innlegga til Rasmussen som beviser på ein svært så tydeleg måte at Møreaksen sjølvsagt ikkje blir noko av.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

I dag foreslår SV å kutte 3 milliard kr i løyvingane til Nye Veier AS, samt vidare kutt i riksveginvesteringane.

Sjølvsagt er politikken til SV aldeles på villspor og relativ greinalaus, men viser på ein klar måte at dei ulike vegprosjekt her i fylket skal finansierast av det same statsbudsjettet.

  • Fylkesvegar vert finansiert av statsbudsjettet
  • Rikvegar blir finansiert av statsbudsjettet
  • Nye Veier AS blir finansiert av statsbudsjettet

Dette betyr sjølvsagt at Møreaksen settes opp mot alle andre vegprosjekt her i fylket, uansett om dette er fylkes, riks eller Nye Veier AS som har ansvaret for.

Derfor er det slik at skal E136 kunne bli ein realitet, må løyvingane gå til Nye Veier AS i statsbudsjettet, og kvar ei kr som blir utettvis brukt på Møreaksen til planlegging, svekkar sjansen for realisering av E136.

Annonse
Annonse

Slik er det berre, og er den verden vi må forholde oss til på Stortinget.

Akkurat no er fokuset på E136 frå Ålesund–Bjorli som pri 1. Mest truleg klarer Sp, Ap og SV å klure til dette også, noko som er rimeleg trist for Møre og Romsdal.

At Møreaksen glir sakte men sikkert ut av horisonten er IKKJE trist.

Dette er rett og slett nødvendig for å ikkje sløse med pengane, men bruke pengane til andre viktige vegprosjekt som vanlige folk og næringslivet verkeleg trenger.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har fått med meg alt, også at du konstruerer di eiga kuvøse for å dyrke agendaen din.Ja, eg har ...
Terje Sundsbø 4 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu har ennå ikke fått med deg at jeg diskuterer KS2-rapporten, og utsagnene fra den? Referansegrunnlaget er like usikkert i KS2-rapporten ...
Geir Ole Sætremyr 19 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDersom du har følgt med I timen har eg sitert frå dokumentet som SVV presenterte i oppstartsmøtet med skisse til ...
Terje Sundsbø 23 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrHvis det er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene fra SVV, så gjelder jo det samme også for KS2-rapporten. ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøKS2 rapporten uttaler eksplisitt at der er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene frå SVV som ligg til grunn ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu tar fullstendig feil. Møreaksen i sin nåværende form er svært meningsfull. Derfor vil Høyre gjeninnføre E39 Vik-Molde i NTP. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse