Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
04 november 2022 13:39
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll / Statens vegvesen
Illustrasjon: Rambøll / Statens vegvesen
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kvar gong Rasmus Rasmussen skriver innlegg i media, stiger FrP på målingane og i valg.

Tusen hjertelig takk for bidraget, og folk flest setter verkeleg pris på innlegga til Rasmussen som beviser på ein svært så tydeleg måte at Møreaksen sjølvsagt ikkje blir noko av.

Annonse
Annonse

I dag foreslår SV å kutte 3 milliard kr i løyvingane til Nye Veier AS, samt vidare kutt i riksveginvesteringane.

Sjølvsagt er politikken til SV aldeles på villspor og relativ greinalaus, men viser på ein klar måte at dei ulike vegprosjekt her i fylket skal finansierast av det same statsbudsjettet.

  • Fylkesvegar vert finansiert av statsbudsjettet
  • Rikvegar blir finansiert av statsbudsjettet
  • Nye Veier AS blir finansiert av statsbudsjettet

Dette betyr sjølvsagt at Møreaksen settes opp mot alle andre vegprosjekt her i fylket, uansett om dette er fylkes, riks eller Nye Veier AS som har ansvaret for.

Derfor er det slik at skal E136 kunne bli ein realitet, må løyvingane gå til Nye Veier AS i statsbudsjettet, og kvar ei kr som blir utettvis brukt på Møreaksen til planlegging, svekkar sjansen for realisering av E136.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Slik er det berre, og er den verden vi må forholde oss til på Stortinget.

Akkurat no er fokuset på E136 frå Ålesund–Bjorli som pri 1. Mest truleg klarer Sp, Ap og SV å klure til dette også, noko som er rimeleg trist for Møre og Romsdal.

At Møreaksen glir sakte men sikkert ut av horisonten er IKKJE trist.

Dette er rett og slett nødvendig for å ikkje sløse med pengane, men bruke pengane til andre viktige vegprosjekt som vanlige folk og næringslivet verkeleg trenger.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu får bruke energi på å finne ut av Naturvernforbundet sitt formål.
Terje Sundsbø 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSom vanlig svarer du ikke på de spørsmålene du får. Er ikke det litt pinlig å representere Naturvernforbundet på en ...
Geir Ole Sætremyr 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu er i det filosofiske hjørnet i dag. Du får ta deg ei misjonsferd, sville for sville,  og sjå kor ...
Terje Sundsbø 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrBurde ikke heller du alliere deg med Frank Sve (Frp)? I følge Hans-Peter Kaaresen blir jo Frank Sve (Frp) den ...
Terje Sundsbø 20 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrJernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de behandles likt?
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu får alliere deg med Sve og Frp når det gjeld miljøpolitikk.  Symboltunge som dei er.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse