Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Ikkje rart Kjølmoen meiner at Ap ikkje lenger er eit parti for vanlige folk, når dei no forsøker å ta æra for andres politikk.

Absolutt alle har fått med seg at Ap ikkje har kuttet ferjeprisane med 50 prosent , og det er ikkje nødvendig egentlig for meg å krangle med Kjølmoen om dette.

Annonse
Annonse

FrP og Høgreregjeringa satte ned ferjeprisane 25 prosent frå 1. juli 2021, dette kan du rett og slett ikkje forsøke å ta æra for min godeste Kjølmoen.

Vanlige folk og næringslivet forstår seg på ferjekostnadar, og sidan dagens regjering med Sp og Ap tok over hausten 2021, er ferjeprisane kutta omlag 25 prosent – det er bra det Kjølmoen, men eg trur innerst inne så forstår du sikkert meget godt kvifor folk flest her i fylket ikkje lenger trur på det du prediker.

«Per, du lyver» er ett uttrykk, og det er nødvendig å seie dette når vi ser kva Kjølmoen og Ap i realiteten leverer av politikk i praksis.

Aldri har landet eller Møre og Romsdal hatt ei verre regjering, skyhøge skattar og avgifter, formueskatt og grunnrenteskatt som rammar næringslivet knallhardt. Som om ikkje dette var nok er skyhøge drivstoffpriser no blitt enda høgare etter dagens statsbudsjett, der Kjølmoen og co aukar drivstoffprisane ytterlegare.

Korleis dette skal vere godt for næringslivet og folk flest forstår ivertfall ingen.

Annonse
Annonse

Som sagt, det må kreativ bokføring til for å påstå at dagens regjering er godt for noko som helst her i fylket, men Kjølmoen trur ivertfall på dette.

Det skulle skinne av kommunene berre Sp og Ap kom i regjering, fasiten er sveltefora kommuner og fylker, der påtroppende fylkesordførar bekreftar at Møre og Romsdal er den store taparen.

Den store taparen er Møre og Romsdal også i statsbudsjettet ang samferdsel, ikkje eit nytt større vegprosjekt er prioritert. Rammane til Nye Veier as ser heller ikkje særleg lystige ut med tanke på oppstart av nye prosjekt her i fylket.

Ang. firefeltsveg i sentrale Østlandet, det er ikkje berre der det er behov for firefelts trygg og sikker veg.

«Dødsvegen» E39 Veibust–Blindheim–Moa med sine meir enn 22.000 bilar i døgnet og mange dødsulykker og alvorlige ulykker, har du Per Vidar Kjølmoen og Ap stemt imot når eg fremma framlegg i Stortinget om dette no tidligare i år»

Du og Ap vil ikkje ha trygge, sikre og gode vegar, det viser statsbudsjett også for vårt fylke, der det er «støvesugd» for slike prosjekt frå dagens regjering.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse