Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Statens vegvesen har teke opp 55 million kr i ulovleg lån frå Møreaksen AS, noko departement har bekrefta.

Etter Grunnlovens paragraf 75 tilligger det Stortinget å bevilge pengar til Statens drift, og det er berre Stortinget som kan pådra seg gjeld.

Annonse
Annonse

Det utløste derfor både vantro og kraftig kritikk av Justisdepartementet styringsrutiner då det i fjor haust kom for ein dag at NSM hadde tatt opp eit lån på 200 mill kr.

Møreaksenklanen skyr absolutt ingen midlar, og driver med brot på Norsk lov for å nå sine mål.

Her har Statens vegvesen ikkje fått midlar til arkeologiske undersøkelsar, men gjev blaffen i dette og går til Aukra kommune og Møreaksen AS og bryt Norsk lov for å skaffe seg ulovlege midlar.

Samferdselsministeren hevdar at det ikkje er forbrukt midlar av dette lånet, som om dette skulle bety noko som helst av formildande art, lovbrot er lovbrot.

No dukkar det derimot opp dokumentasjon ikring dette ulovlege lånet, både frå Aukra kommune og Kjerringsundet AS, som kan sjå ut til at statsråden ikkje har rett.

Her er mykje «godsaker» for Riksrevisjonen vil eg tru, då dette framstår som ein gedigen saus, og ei svært alvorleg sak.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Lover og regler gjelder ikkje for Møreaksen ser det ut til, i kjent stil der dei opererar med sine udemokratiske prosessar utan innsyn, samt totalt imot folkeviljen i heile fylket.

Samferdselsministeren og regjeringa samt Vegdirektøren må svare for korleis dette ulovlege lånet er mulig, og kva konsekvensane for Statens vegvesen region midt skal bli.

Eg har lenge hevda at enkelte sentrale personar i Statens vegvesen region midt opptrer som ein «stat i staten» og på ein måte vi slett ikkje skal godta.

Det blir forventa at Samferdselsministeren og Vegdirektøren ryddar opp, og at dei ansvarlege i Statens vegvesen blir stilt til ansvar.

Det same gjelder Møreaksen AS samt resten av «lobbyvirksomheiten» ikring dette skandaleprosjektet Møreaksen, som også må grundig gåast igjennom i sømmane.

Dette minner dessverre om handlingsmåtar korrupte regimer andre stadar i verden gjennomfører, og tendering av slike handlingsmåtar skal vi slett ikkje ha i eit demokratisk land som Norge.

Møreaksen må no stoppast ein gong for alle, skattebetalarane sine pengar skal slett ikkje bli brukt på slike useriøse sløseriprosjekt.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 25 dager siden
    Folk flest kaller dette en gave – et rentefritt lån som kanskje ikke skal betales tilbake:

    Av avtalen framgår det at «eventuelle forskutteringer fra Kjerringsundet AS skal tilbakebetales så snart som Statens vegvesen har budsjetter knyttet til E39 som tillater slik tilbakebetaling - enten helt eller delvis».

    Av avtalen framgår det videre at det ikke skal betales renter og at «dersom noe skulle oppstå som hindrer realisering av E39-prosjektet, vil utestående forskutteringer på dette tidspunkt ikke kunne tilbakebetales fra Statens vegvesen. Kostnaden for det som er forskuttert må da dekkes av Kjerringsundet AS/Aukra kommune».
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Rolf Erik Pedersen · 25 dager siden
    Her har nok de rundt Kjærringsundet og i SVV, tenkt, jo mer vi roter og graver, i tillegg til å rote bort penger, så må bare politikerne godkjenne oppstart av Møreaksen. Vik - Julbøen. Trodde dem virkelig at lovbrudd skulle rettferdiggjøre oppstart av dette usosiale prosjektet? La Møreaksen og Aukra kommune ta tapet, dem selv har påført seg.
    På tide at noen må ta ansvar....

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til #614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøTallmaterialet viser enkelt og greitt, kaste gode kroner etter dårlige.Du kan også ta med Senterpartiet i denne form for unnamanøver. ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrFor det første: Siden investeringsmidler er den knappe faktoren, må en ta hensyn til både netto samfunnsnytte og investeringskostnadene, dvs. ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøVi kan godt bruke samfunnsnytte pr investert kron, men bare i kombinasjon med samfunnsnytte i kroner. Det er trass alt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Geir Ole SætremyrNår investeringsmidler er den knappe faktoren, så må en foreta rangering pr. knapp faktor. Eksempelvis netto samfunnsnytte pr. investert krone. ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøEg veit ikkje kva gjenståande spørsmål du ikkje har fått svar på.Dersom det gjel sparte CO2 utslepp frå ferga til ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Otrøya fergefri baner vei for Tautratunnelen
@Terje SundsbøKva er feil I mi analyse?Eg har dokumentert det KS2 rapporten sei om namfunnsnytten er i kroner. KS2 snakkar ikkje ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse